Pełna humoru historia szpiegowska z udziałem Mieszka, Marceliny i Franka (kryptonimy Anakin, Omega i Czternasty), którzy starają się rozwiązać aż dwie zagadki. Czy uda im się odkryć, kto wykradł grę komputerową oraz ile wart jest najdroższy banan świata? Na szczęście młodzi bohaterowie mają doświadczenie - przekazywanie tajnych informacji, śledzenie innych czy działanie pod przykrywką to dla nich nie pierwszyzna. Wyposażeni są także w pełen zestaw odpowiednich materiałów - na przykład lalki w ciąży lub kucyki Pony (bardzo przydatne w pracy szpiega!). Nie ma więc z nimi szans nawet dyrektor czy szkolna psycholożka (czyżby też byli w szajce?). Lepiej uważajcie - z tą grupą operacyjną nie ma żartów.
PRZEZNACZ.:
Wiek 9+.
UWAGI:
Poprzednie wydanie pt.: Kto wykradł grę z komputera? czyli Nowa historia szpiegowska. Ilustracje także na wyklejkach.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Każdy z nas prawdopodobnie choć raz zastanawiał się, dlaczego pewne sprawy potoczyły się tak, a nie inaczej. A co, jeśli naszym życiem nie rządzi przypadek, ale można je przewidzieć, zaplanować, kontrolować? I można robić to z perspektywy jednego niewiele znaczącego człowieka?
UWAGI:
Na stronie tytułowej i okładce: Wydawnictwo W.A.B.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni